Transport și livrare

Cum sunt procesate comenzile?

Comenzile sunt preluate și procesate în cel mai scurt timp posibil, fără a se depăși o zi lucrătoare de la primirea comenzii pentru produsele care se află în stoc.

Comenzile sunt onorate în ordinea intrării, în limita stocului disponibil. Deși disponibilitatea fiecărui produs este verificată și actualizată zilnic, există totuși posibilitatea comandării unui produs care nu se mai află în stoc. În acest caz, în momentul preluării comenzii, vei fi contactat telefonic sau prin e-mail pentru a confirma anularea sau livrarea parțială a comenzii. În situații speciale (perioade de vârf, vacanțe, etc.) pot apărea întârzieri în operațiunile de prelucrare și livrare a comenzilor. Comenzile nu sunt procesate în weekenduri și în perioada sărbătorilor legale.

Metode de livrare 

Produsele achziționate prin intermediul TechDelivery sunt livrate clienților prin curier rapid. Coletul va merge la adresa menționată în comandă și va fi înmânat personal destinatarului de către curier. În cazul în care curierul nu poate ajunge ușor la destinația menționată sau în care destinatarul nu poate fi găsit la adresă, vei fi contactat telefonic direct de către curier. Este așadar important să ne comunici, în formularul de comandă, un număr de telefon la care curierul să te poată contacta în caz de necesitate.

Timpul de livrare este în funcție de momentul plasării comenzii (ziua și ora), după cum urmează:

Plasare comandă Livrare comandă
Luni – Vineri (comenzi plasate pana in ora 14:00) ziua următoare (24h)
Luni – Vineri (comenzi plasate dupa ora 14:00) 1-2 zile (48h)
Vineri, dupa ora 16.00 si weekend Luni

Costuri de livrare

Costurile de livrare variază în funcție de valoarea comenzii. Pentru comenzi în valoare de minim 150 RON, livrarea este gratuită. În cazul în care valoarea comenzii este mai mică de 150 RON, taxa de livrare percepută este 17 RON.