Frequently Asked Questions

This Agreement was last modified on 18th february 2016

Întrebări frecvente

Întrebări despre produse și comenzi

 

Sunt persoană juridică. Pot cumpăra?

Da, TechDelivery onorează comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscală cu datele firmei, te rugăm sa introduci datele solicitate la înregistrare sau în cadrul procesului de comandă.

Cum procedez dacă doresc ca livrarea să se facă la o altă adresă decât cea specificată în contul meu de client?

În această situație, în cadrul procesului de comandă, vei avea opțiunea să introduci informațiile corespunzătoare adresei de livrare dorite.

 

Administrarea contului de client

 

De ce să mă înregistrez?

Calitatea de abonat îți facilitează modul de achiziționare a produselor TechDelivery astfel:

  • poți comanda orice produs doar printr-un singur click, fără a mai fi necesar să completezi mereu toate datele tale personale;
  • poti urmari starea comenzii tale, fara a mai fi nevoit sa suni la Departamentul de Relatii cu Clientii din cadrul firmei noastre, economisind astfel timp si bani;
  • poti primi notificări despre noutățile și promoțiile TechDelivery

Am uitat parola contului. Cum procedez?

În cazul în care nu îți amintești parola contului, te rugăm să folosești opțiunea Recuperează Parola, disponibilă în pagina Acces cont.

Cum procedez dacă doresc să modific datele din contul meu?

Pentru a modifica datele din contul de client, trebuie în primul rând să intri în cont și apoi să accesezi din meniul din partea stângă secțiunea Detalii cont. După ce introduci noile date dorite, asigură-te că apeși butonul Salvează modificările.

Trebuie să am cont pentru a putea cumpăra?

Nu este necesar să ai un cont de utilizator pentru a cumpăra produse de pe TechDelivery.

Pot modifica o comandă plasată?

În cazul în care dorești să modifici o comandă, te rugăm să ne contactezi folosind formularul de contact de pe site. Va trebui să precizezi si ID-ul comenzii (ID-ul afișat la plasarea comenzii). Dacă ai cont de client pe TechDelivery găsești ID-ul comenzii în contul tău, secțiunea Istoric comenzi.

Pot afla informații despre comenzile anterioare?

Dacă ai cont de client pe TechDelivery, poți consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Istoric comenzi.

 

Întrebări generale

 

Ce se întâmplă cu datele mele personale?

Conform politicii de protejare a informațiilor, putem oferi terților anumite date generice conținute în formularul de înregistrare, dar nu informațiile personale de identificare, cu excepția cazurilor când acest lucru este acceptat explicit de tine sau în cazul în care acest lucru este necesar pentru a respecta legea și procedurile judiciare.

Doresc să achiziționez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?

Pentru mai multe informații despre disponibilitatea produsului, te rugăm să ne contactezi folosind formularul de contact de pe site.

Doresc să obțin informații suplimentare, care nu se regăsesc pe site. Cum procedez?

În acest caz, te rugăm sa ne contactezi folosind formularul de contact.