Garanție

Acordarea garanției

Produsele comercializate de către societatea TECHDELIVERY.RO S.R.L. beneficiază de garanție în termenul specificat pentru fiecare produs în parte. Termenul de garanție se calculează de la data facturării fiecărui produs în parte, conform tabelului cu termene de garanție.

Clientul se obligă să notifice TechDelivery intenția sa de a beneficia de garanție pentru produsele achiziționate, prin formularul de garanție alternativ prin e-mail la comenzi@techdelivery.ro sau prin telefon la numărul 0741810810, în termenul de garanție prevazut în tabelul de mai jos. În caz contrar, TechDelivery poate refuza procesarea garanției.

Informațiile necesare pentru procesarea garanției sunt:

  • nume și prenume;
  • adresă de email;
  • număr comandă;
  • numele produsului pentru care se solicită garanție;
  • adresa de unde curierul urmează să preia coletul de retur;
  • motivul garanției;

Aducerea produsului la starea de conformitate și asigurarea garanției se face gratuit la sediul furnizorului prin repararea sau înlocuirea produsului, în termen de 15 zile calendaristice de la data la care vânzătorul a făcut recepția produsului defect. După soluționare, perioada de garanție va rămâne neschimbată și nu va fi extinsă ulterior datei de expirare a garanției produsului inițial. Acest lucru se aplică pentru toate produsele reparate sau înlocuite pe baza garanției.

În cazul defectării produsului furnizorul nu va fi răspunzător pentru pierderea informațiilor sau datelor, deteriorarea echipamentelor conexe sau pentru orice alte prejudicii suferite de beneficiar în urma defectării produselor. Furnizorul nu este răspunzător de deblocarea echipamentelor care au fost protejate prin parole de către beneficiar.

Termene de garanție

 

  • Folii de sticlă, Folii Protecție Ecrane, Huse, Carcase – 6 LUNI
  • Suporturi de birou, Suporturi Auto, Selfie Stick, Accesorii Sport, Adaptoare, Convertoare, Încărcătoare Priza Auto, Încărcătoare Rețea, Încărcătoare Wireless Qi, Baterii Externe, Cabluri de Date – 12 LUNI
  • Căști Audio, Handsfree, Smartwatch, Boxe Portabile – 24 LUNI
  • Cabluri Monitor, Cabluri Rețea, Adaptoare Periferice, Mouse Pad, Stand Laptop, Accesorii Management Cabluri, Suporturi Ergonomice, Accesorii System Cooling, Huse Laptop, Standuri si Coolere, Accesorii Case Modding – 12 LUNI
  • Adaptoare Hub USB, Adaptoare Hub USB Type-C, Adaptoare Rețea, Carcase Rack, Adaptoare HDD Caddy, Adaptoare SSD M.2 – 24 LUNI
  • Tastaturi, Mouse, Periferice, Periferice Gaming – 24 LUNI

 

  • Borsete, Organizatoare Cabluri – 6 LUNI
  • Cabluri Adaptoare Audio, Cabluri Adaptoare HDMI – 12 LUNI
  • Adaptoare Electronice, Convertoare, Receptoare Wireless – 24 LUNI
  • Adezivi, Benzi de Fixare, Decodoare GoFree – 12 LUNI
  • Display Smartphone, Componente Smartphone (Se acorda doar cu dovada instalării in service – bon fiscal, factura) – 12 LUNI
  • Accesorii Curățare, Consumabile, Service, Ustensile Deschidere Carcase, Pensete, Șurubelnițe, Alte Ustensile – 6 LUNI
  • Aparatura Electronica Service, Aparate de Măsură, Programatoare, Controllere Programabile -12 LUNI
  • Dispozitive Diagnoza, Accesorii Organizare, Accesorii Biciclete Scutere – 12 LUNI

Condiții de garanție. Garanția nu va fi acordată pentru:

1. Produsele trimise în garanție fără încărcătoare, cabluri sau celelalte accesorii alături de care au fost livrate.

2. Produsele cu starea originală schimbată prin intervenții neautorizate (desfăcute, lipite, alte modificări).

3. Produsele cu sigilii de garanție (ale producătorului sau vânzătorului) deteriorate.

4. Produsele pentru care se face dovada utilizării neadecvate de către beneficiar, fără respectarea indicațiilor oferite de producător, vânzător sau executantul operației de service.

5. Produsele cu modificări fizice neconforme, cu modificări de configurație sau utilizate incorect sau alături de software nelicențiat.

6. Produsele cu defecțiuni software (aceste defecțiuni nu fac obiectul acestui certificat de garanție).

7. Produsele cu deteriorări termice, mecanice și plastice ale produsului, datorate accidentelor, vibrațiilor, neglijenței în utilizare sau altor factori ce duc la modificarea integrității produselor.

8. Produsele utilizate în condiții neadecvate (tensiune de alimentare necorespunzătoare, împământare inexistentă sau greșită, conectarea la PC fără împământare, acțiuni ale substanțelor chimice, noxe, fum, praf sau umiditate.

9. Produsele utilizate în aplicații ce necesită performanțe și calități, altele decât cele oferite de clasa și scopul produsului sau în afara specificațiilor tehnice.

10. Produsele utilizate cu baterii, surse de alimentare sau accesorii, altele decât cele produse, aprobate sau recomandate de către producător.

11. Produsele cu reparații sau încercări de reparații făcute pentru remedierea defectelor apărute ca urmare a motivelor de excludere de mai sus.

Expedierea produselor și modul de soluționare:

Astfel dacă produsul achiziționat s-a defectat sau nu mai funcționează și se află în termenul de garanție, TECHDELIVERY.RO SRL se obligă să realizeze reparația sau înlocuirea produsului. Garanția nu afectează drepturile beneficiarului consumator, așa cum sunt acestea definite și stabilite de legislația în vigoare, și este valabilă doar pe teritoriul României.

Pentru a putea solicita soluționarea problemelor de garanție, clientul (beneficiarul) va expedia produsul în cauză la sediul TECHDELIVERY.RO SRL, Str. Fagului, Nr. 55C-1, Cluj-Napoca, CLUJ. La cerere, vânzătorul poate solicita ridicarea produsului de la sediul clientului. Costurile expediției produsului în garanție vor fi suportate fi suportate de către client.

Clientul este direct răspunzător pentru modul de ambalare și pregătirea produsului pentru a fi trimis în garanție. Deteriorarea produsului sau accesoriilor, pierderea acestora sau îndeplinirea oricăror condiții de neconformitate exemplificate mai sus, conduce automat la pierderea garanției pentru produsul în cauză.

Recomandăm ca produsul să fie expediat în ambalajul original, deoarece acesta asigură integritatea produsului pe durata transportului.

După soluționarea garanției produsul va fi expediat gratuit clientului.

În cazul în care produsul în cauză nu îndeplinește condițiile eligibile pentru acordarea garanției, atât costul de transport cât și costul de transport retur al produsului vor fi suportate de către client. În cazul în care clientul refuză sau nu dorește să recupereze produsul a cărui garanție a expirat sau care nu îndeplinește condițiile de acordare a garanției, vânzătorul va păstra produsul în termen de 30 de zile calendaristice, urmând ca la expirarea acestei perioade produsul să fie casat, cu înștiințarea prealabilă a clientului.

Toate comenzile expediate de TechDelivery sunt însoțite de un certificat de garanție. Certificat de garanție este valabil alături de factura fiscală, începând cu data eliberării facturii pentru produsul în cauză și poate fi utilizat numai de către cumpărătorul, persoana fizică sau juridică, a cărui date de identificare au fost înscrise pe factură.






    Accept ca toate datele furnizate de mine în acest formular de contact să fie folosite pentru a primi date și informații din partea techdelivery.ro *

    Retur-1